Неділя, 15.12.2019, 08:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Созонівський НВК

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 123
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО вчителів природничо-математичного циклу

  

Науково-методична проблема

«Особистісно-орієнтовний підхід до розвитку виховання і навчання дітей через відновлення змісту освіти та впровадження нових освітніх технологій на всіх ступенях навчання»

Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання:

«Впровадження інноваційних технологій навчання в навчально-виховному процесі»

Сучасному суспільству потрібна творча й активна особистість, здатна проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення.

Нажаль, психологи констатують, що випускники шкіл, які приходять на виробництво, часом нездатні самостійно розв'язувати проблеми, мислять стандартно, їм бракує творчої уяви, ініціативи, винахідливості. Розв'язання зазначеної проблеми вимагає якісно нового підходу до виховання та навчання молоді — орієнтаціє навчально-виховного процесу на розвиток творчих здібностей особистості.

Вчителі Гришина Н.О. та Криволапова В.Д.  проводять нетрадиційні уроки, запроваджують уроки — конференції, уроки практики, ділові ігри.

На уроках біології Сібіберт І.В. використовує опорні конспекти, сигнальні картки, багато уваги приділяється індивідуальній роботі з класом.

Значна увага приділяється позакласній роботі по предметах.
Криволапова В.Д., багато уваги надає роботі з комп'ютерами. На базі комп'ютерного кабінету працюють гуртки.

Вчителі Добровольський І.А., Сібіберт І.В., Криволапова В.Д. пройшли   курси підвищення кваліфікації вчителів і зробили творчі звіти про свою роботу. Вони підтвердили свої категорії.

На уроках усі вчителі нашого циклу не тільки подавали новий матеріал, а й заслуховували додаткові матеріали по темах, які готували учні самостійно за допомогою додаткової літератури та Інтернету. Учні математичного профілю самі складали кросворди та вправи до розділу тригонометрія, які відрізнялись оригінальністю розв'язування. А ще учні цього ж профілю готували презентації по темах з алгебри і геометрії, які можна використовувати на уроках. Вчителі природничо-математичного циклу, проводячи заняття гуртків та факультативів розвивали творчі здібності учнів, збуджували інтерес до предметів та прагнення більше знати.

Добре виступали наші учні на районних олімпіадах.

Математика:

Кондратюк Дарина-2 місце вчитель Криволапова В.Д. 

Тягай Катерина-2 місце вчитель Гришина Н.О.

Молокан Катерина-3 місце вчитель Гришина Н. О.

Феськова Анастасія-1місце вчитель Барильченко Т.В.

Географія:

Іконніков Давид -3місце вчитель Сібіберт І.В.

Тягай Катерина - 2місце вчитель Сібіберт І.В.

Трудове навчання:

Кузнецов Михайло-3місце вчитель Добровольський І.А.

У новому 2014-2015 н.р. вчителі природничо-математичного циклу будуть працювати над вирішенням таких проблем:

- застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі;

- підвищення ефективності уроку;

- застосування інноваційних технологій;

- удосконалення форм і методів роботи вчителів у профільних групах та класах;

- над розв'язуванням проблем творчої особистості учнів.

В 2013/2014 н.р. методичне об’єднання вчителів  природничо-математичного працювало над послідовним впровадженням в навчально-виховний процес методів та прийомів навчання, які сприяють оптимізації навчання та формуванню всебічно розвиненої, гармонійної особистості. ШМО впроваджувало ідеї гуманізації та особистісного підходу в практичну діяльність кожного вчителя; велася підтримка дослідницької роботи вчителів, впровадження ними інноваційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів природничо-математичного циклу.

Методоб'єднання провело моніторингові дослідження рівня навченості учнів з математики.

В роботі застосовувалися такі форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами.

Відбулися, передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень навченості учнів з базових предметів. Було опрацьовано нормативні документи Міністерства освіти та науки України, обласного управління освіти.

Проаналізувавши роботу методоб’єднання, визначено такі проблеми:

- недостатній рівень науково-методичного забезпечення з предметів;

- в недостатній мірі використовуються інтерактивні технології під час викладання природничо-математичних дисциплін;

- малоефективно використовуються досягнення психологічної науки при вивченні математики, фізики, хімії, біології та географії.             

Завдання методоб’єднання учителів природничо-математичного циклу на 2014 – 2015н.р.                  

Виходячи з вищесказаного, методоб’єднання намічає такі напрямки роботи в 2014 – 2015 н.р:

  1. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.

  2. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.

 Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.

4. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.

Вхід на сайт

Увага
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031