Вівторок, 16.07.2019, 01:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Созонівський НВК

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Напрямки ВР

Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі:

"Формування та розвиток ключових компетентностей учнів у системі позаурочної виховної роботи», реалізуючи виховні програми «Екологія природи – екологія душі», «Я і національна культура», «Педагогіка співробітництва» та  громадянського виховання."

Особливого значення при вирішенні виховних завдань набуває  робота методичного об'єднання класних керівників та вихователів з проблеми:

«Використання інтерактивних форм і методів при формуванні творчої компетентності учнів у системі позаурочної виховної роботи».

Головні зусилля даного методичного формування зосереджуються на розкритті індивідуальних можливостей класних керівників, наданні їм реальної і дієвої допомоги у підвищенні професійної майстерності та створенні творчої атмосфери і комфортного морально-психологічного клімату, які не тільки сприяють підвищенню теоретичного рівня вчителів та розширенню їхнього світогляду, а й допомагають отримати необхідні знання для втілення інноваційних особистісно зорієнтованих виховних технологій та упроваджувати активні форми і види діяльності, а також інтерактивні методики у виховний процес. 

Мета виховання:

Cтворення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя. Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи, – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих. Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

Зміст виховання:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
Ціннісне ставлення до людей;
Ціннісне ставлення до себе;
Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
Ціннісне ставлення до свого психічного "Я";
Ціннісне ставлення до свого соціального "Я";
Ціннісне ставлення до природи;
Ціннісне ставлення до мистецтва;
Ціннісне ставлення до праці.

Основні напрямки виховної роботи.

В області формування виховної системи школи зроблено:

Сформовано МО класних керівників (щодня ведеться виховання учнів, систематично проводяться наради класних керівників, проводиться збір і аналіз методичного матеріалу, надається методична допомога класним керівникам);
Створено раду учнівського врядування школи (сформований як виборний орган, розподілено обов'язки членів учнівської ради, робота ведеться за напрямками);
Створена система додаткової освіти (учні школи відвідують секції та гуртки);
Сформовано шкільні традиції проведення таких заходів (День знань, День вчителя, Новорічні свята, Андріївськи вечорниці, День захисника Вітчизни, Козацькі забави, «Ну-мо, хлопці», Концерт до 8 Березня, «Таланти твої,школо», День Перемоги, Останній дзвоник, Випускний вечір, проведення предметних тижнів);
Встановлено зовнішні зв'язки з соціальними партнерами;
Робота класних керівників спрямована на щоденне виховання учнів, турботу про їх здоров'я і здоровий спосіб життя, позаурочну діяльність, активну екскурсійну роботу, чергування класів по школі, контроль за пропусками уроків, роботу з учнями «групи ризику», співпраця з батьками учнів.
Обрано і працюють батьківські комітети класів і школи;
Застосовуються принципи педагогічного впливу: поваги до учня, розуміння і прийняття душевного стану дитини, розкриття мотивів скоєних вчинків, зацікавленість у долі вихованця, доброзичливе ставлення до вихованця, педагогічна підтримка вихованця;
Використовуються прийоми роботи з учнями: прояв доброти й уваги, вираз заохочення дитини, авансування особистості, прощення, порука, організація успіху в навчанні, очікування кращих результатів, переконання, моральна підтримка і зміцнення віри у власні сили, пробудження гуманних почуттів, активізація потаємних почуттів вихованця, констатація вчинку,зовнішня опора на правильну поведінку, допомога психологічної служби школи.

Система виховної роботи школи складається на основі взаємодії школи, батьків і вчителів:

 

Вхід на сайт

Увага
Пошук
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031